EssraBck58 İki sezaryen oldum. İlk günler ayağa kalkmakta destek gerekiyor ama eşiniz yardımcı olursa halledersiniz. Zor olabilir ama halledilmeyecek şey değil. Şimdiden endişe edip streslenmeyin, Allah kolaylık veriyor.
Ben ilk doğumda hemen korse taktıkları için gaz çıkaramamıştım. Ondan tuvalete gitmekte falan zorlandım. Ama ikincide magnezi kalsine verdiler. Hemen gaz da çıktı tuvalete de çıktım. Öyle olunca yürümekte falan zorlanmadım. Yara yeni olduğu için ayağa kalkarken destek gerekiyor, ilk gün falan kafayı yere indirmemek gerekiyor baş dönmesi olmasın diye. Karşıya bakarak yürümek lazım. 2-3 gün biri lazım olur size. Bebeği de oturduğumuz yerden besliyoruz zaten. Alt değiştirmeyi eşiniz yapar, ya da hemşirelerden yardım istersiniz. Eve çıktığınızda ayakta hareket edebiliyor olursunuz. Eğilmek zor oluyor 1 hafta falan. Bebeği ayaktayken uzun kucakta tutamayabilirsiniz belki, ben aşağı doğru baskı hissederdim. Oturduğum yerden emzirmek kolay oldu ama. Zaten bebek beslenme ve alt değiştirme dışında hep uyuyor olacak. Size bolca dinlenmeye vakit olur. 💐