Ayseguls_baby Kızlar selam, kullanıp memnun kaldığınız magnezyum takviyeleri neler? 13 haftalığım geceleri bacağıma kramp giriyor
Balbebek012 Ayseguls_baby bence bunu doktoruna sor o uygun görürse verir merak etme 🌸 ben de çok çektim bundan bana magosit verdi belli bir süre iki kere kullandım sonra teke düşürdü doktorum
Fatmadmr37 Ayseguls_baby Mag 4 diye bir magnezyum kullanıyorum hem sabah hem akşam içiliyor. Fiyatı yüksek ama çok memnunum.
Ayseguls_baby Balbebek012 salı günü doktor randevum var canım sorucam ama aklımda marka olsun diye size sorayım dedim ❤️
Ayseguls_baby Anneyim6 salı randevum var canım sorucam bu ara kramp oluyor dünde belimden bacağıma ağrı vurdu çok gece uyuyamadım hiç
Ayseguls_baby Balbebek012 içiyorum bende canım, yorgunlukta yapıyor mu? Bahçeye indim geldim komşularımla oturduk sanki taş taşımışım gibi çok yoruldum
Balbebek012 Ayseguls_baby maalesef oluyor yaa tüm sıkıntılarıbı mutlaka kontrolde doktoruna söyle 🌸 çok geçmiş olsun
Ayseguls_baby Gulba içiyorum canım ama bu ara geceleri çok ağrım oluyor bacakta karıncalanma, istemsizce hareket ediyor. Dün de belimden bacağıma ağrı vurdu çok gün boyu yattım. Salı günü doktor randevum var bakalım ne diyecek
Ayseguls_baby Nursemom90 merhaba bizde şu an aynı markayı araştırıyoruz resmini atar mısınız? Hemşiresiniz bir de sanırım
Nursemom90 Ayseguls_baby Selam canım görsel linki veriyim https://www.google.com/search?sca_esv=a4d2e2b63e3b8728&rlz=1CDGOYI_enTR1010TR1010&hl=tr&udm=2&fbs=AIIjpHwSU0Xn4FRaYzhfgs1jmQvO1iHxYDkd3SsHZ_fasDskA_FnrRYXwaoTYk_bFZyqo4JprrH5re36zGue2VzwVym9_hzOQ1Lhxs2MV5CZJim81eQCO2JwD_3HO8ALtn-ORgU6yq4SqQbZkLGNql7RmHJa4SBbElC6akP0Iqg3cQTqxGUdJpZ1dmf51k8r1tJJstf7GV6z1Uvwll_K5d9YfCF5OuwzyWf4seygZFxfAtDVkvYuJmCnnS8RPpyU6DNRFPh2US0r&q=ocean+extramag&sa=X&ved=2ahUKEwiz19KG1Y2OAxUVR_EDHWS7NsEQtKgLegQIGBAB&biw=390&bih=669&dpr=3#vhid=_Nq0qoO_YG-qoM&vssid=mosaic
Ayseguls_baby Fatmadmr37 teşekkür ederim canım markaları not aldım salı günü doktor randevum var danışıcam bakalım
Talentedmom Ayseguls_baby ben de çok kötüydüm kalçama ağrı vuruyordu yürüyemiyordum doktor magnezyumu değişti CNV kullanıyorum iyi geldi
Ayseguls_baby Talentedmom benim de kalçamdan bacağıma ağrı vuruyor gece çok zorlanıyorum 2 bacak arasına yastık koydum biraz rahatladım da salı günü doktor randevum var bakalım o ne diyecek canım sence magnezyum yazar mı 14 haftalık olucam