Mariam2 babymom2026 bende okadar negatif gordum yarin eşime dedim gelirken al alirsa son kez bende yaparım
EsoMom_ Beyzanurq daha çıkmamış yaaa ondan şeyyyy etttiim 😆😆😆 Ama insalllllaaah vardır da beklenmeye değmiş olsun :)
Gylcu Canım burdan rengi anlaşılmıyor rengi pembe mi ? Bu duratest ben de yalancı verdiğinde griydi pozitif verdiğinde ise pembeydi çok silik
Zarifokur babymom2026 ağlamayın lütfen hayırlı zamanda inşallah bende her hasta olduğunda öyle ağlıyorum 😢yaşınız kaç
Zarifokur babymom2026 ben ilk evladımı 27 yaşında kucağıma aldım geç değil canım hayırlı zamanda bol bol dua et bende ikinciyi istiyorum yaş 34 bakalım