babymom2026 Yapalı 5 dk olmadı belirdi hemen çizgiyi görüyor musunuz? Ben mi körüm ? Yarın sabah ilk idrarla tekrar yapacağım 🥹 Alttaki simdi ki halimizi umut var galiba
Siyahbeyaz_ babymom2026 çok hafif gözüken çizgi var kuzum. Sabah ilk idrarla tekrar dene bakalım. Bende bu sabah gebelik testi yapicam hayırlısı olsun inşallah 🥰
EsoMom_ babymom2026 denemelik bişey yok bence daha kan vermişsin sanırım onu bekle canım insallah vardır testte var gibi duruyor :)
Zarifokur babymom2026 ağlamayın lütfen hayırlı zamanda inşallah bende her hasta olduğunda öyle ağlıyorum 😢yaşınız kaç
EsoMom_ babymom2026 tekrar test yap sabah dediler ya onu diyorum tekrar denemenin bi anlamı yok zaten kan sonucu bekliyorsun onu demek istedim :)
babymom2026 EsoMom_ hee allah seni simdi anladım 😊 hayirlisi olsun canim ya napalim allahtan gelen her şeye razıyım üzülürüm ama razıyım da
babymom2026 [silindi] teşekkür ederim. Alttakine de bakabilirsiniz aslında ama teşekkür ederim yine de