azrakbrszr evet normal doğum yaptım. Benim dogumum biraz farklı oldu, 11 de yatisim yapıldı ama açılmam yoktu uzun sürede ilerlemedi bebeği takip etmek için göndermek istemedi Ertan bey. Hem açılmamın ilerlememesi hem de ilk doğum olması nedeniyle o gece doğum yapamayacağım göz önünde bakıldı. Ama açılma gece üçten sonra çok hızlı oldu altı santimden on santime yarim saatte çıktı ebe Ertan Bey’e haber verdiginde hemen geldi direk dogumhaneye gelmiş oldu aslında. Kendisi zaten pozitif bir insan olduğu için doğum esnasında da gayet pozitifti tutumu oldukça güzel geçti.