Ben şebiha özkan Özdemir’e gidiyorum sedat umurun kliniğinde. Kendisi hem prof hemde perinatolog. Aşırı derece pimpirikli ve detaycı olması bazen anksiyete mi yükseltiyor ama güveniyorum çokta. Herşey mükemmel olsun istiyor. Sedat umur çok tercih ediliyor gördüğüm kadarıyla ve aslıhan kal kaymaz. Benim ilk doğumumu ersin gürsel gerçekleştirmişti oda çok iyi bir doktor. Hastanelerde okuduğum adatıpta yusuf Türk iyiymiş galiba :)