1GamzePrlk size dış gebe tanısı konulduysa sizi nasıl bıraktılar anlamıyorum. Bana tanı geç konuldu, iç kanama başladı ve tüplerimden birini kaybettim bu dış gebelik yüzünden. Bir an önce doktora gitmenizi öneririm bu kendiliğinden düşecek bir şey değil.