kimbuhemsire54 İki hafta önce bir doktora gittim devlette keseyi gördü iki hafta sonra gel bebek var mı yok mu bakalım dedi üsluba bakar mısınız ya nefret ettim artık devlet hastanelerinden size de böyle bir şey oldu mu ama değerim şu an 5600 lerde falan
Leontiine kimbuhemsire54 normal canım bebek var mı yok mu bakalım diyorlar zaten genelde bebeğin oluşması önemli. 🤍 ama sert bir şekilde dediyse bilemicem tabi. İniallah güzel haberler alırsınız 🥰
Duygu_52 kimbuhemsire54 benimde değerim yüksekdi canım 2 haftada bir doktora gidiyordum kese vardı ama bebek yoktu sonradan kendiliğinden kanamam olmuştu gebelik sonlandı tabi herkesde aynı olucak diye birşey yok inşallah sizinki sağlıklı olur şuan hamileyim 14+2 haftalık oldum
asil15 kimbuhemsire54 maalesef canım artık bir çok doktor kullanıyor çünkü son zamanlarda bos gebelik çok fazla bende nisanda geçirdim bebek gelişimi yoktu üstelik Beta 20 bindi
Accountant kimbuhemsire54 bana normal geldi söylediği açıkçası kesenin olması içinde bebek olacağı anlamına gelmiyor kalp atışı duymaya da diyebilirdi tabi bu şekilde kuşkuya sokabilir bazılarını
CansuAB kimbuhemsire54 kese görünmesi bebek olduğu anlamına gelmiyor malesef bebek görünmesi 6 hafta ve sonrasında görünebiliyor bu yüzden demiştir
Leontiine kimbuhemsire54 kese gördükten sonra bebeğin oluşması bekleniyor canım ortalama 1-2 hafta içinde oluşuyor nasipse bebek oluştuktan sonra da kalp atışı bekleniyor
halitefe kimbuhemsire54 keseyi görmesi bebeği gördüğü anlamına gelmez ne diyecekti ki başka bebek yoksa mecbur çağıracak tekrar
Duygu_52 asil15 amin 🙏 canım çok teşekkür ederim inşallah sizinkide sağlıklı bir gebelikdir iyi düşünün iyi olsun geç döllenme olmuştur belki
asil15 Duygu_52 maalesef canım nisan ayında kurtaj oldum bu ay bakalım ilk regli sonrasını degerlendirdik
1GamzePrlk asil15 Ayıp olmazsa kürtajı anlatabilir misiniz. Dış gebelik diyorlar bana da kürtaj olmadım evde beklemeyi tercih ettim düşecekse öyle düşsün diye
asil15 1GamzePrlk benim bebek gelişimi olmadığı için bos gebelikdi canım evde düşmeyi tercih etmedim panik atak olduğu için artı agri ve kanama olur diye haftası ve beta yüksek olduğu için genel anestezi altında oldum hiç bir şey hissetmedim işlem sonrası hafif bir regli agri oldu sadece sizede geçmiş olsun şuan beta kaç kaç haftaliksin
Gylcu 1GamzePrlk dış gebelik daha farklı ama genelde yatış veriyorlar evde bekleyerek düşecek bir şey değil iğne filan vermeleri gerek yoksa tüpün patlayıp iç kanama geçirme riski filan oluyor
1GamzePrlk asil15 Ultrason bölümüne yönlendirdiler 5 haftalık çıktı ama yanlış hesaplama yaptı bence. 3190 beta değeri
1GamzePrlk Gylcu kanama olduğu için acile gittim kanıma baktılar beta 3190 çıktı. Kadın doğuma yönlendirdi doktor o da vajinal ultrason yaptı dış gebelik hemen kürtaja almamız lazım kürtaj sonrası iğne yapacağım dedi
Ceku256 1GamzePrlk dış gebelik teşhisi aldıysanız bu evde kendi kendine düşecek bir şey değil bence ya iç kanama tehlikesi var kese büyüdükçe tüpünüz zarar görebilir. Korkutmak istemem ama bu evde beklenecek bir durum değil bir an önce tedavi olmalısınız. Boş gebelik ve dış gebelik çok başka şeyler. Tüpünüzü kaybedebilirsiniz.
Bbaysalerdogan 1GamzePrlk size dış gebe tanısı konulduysa sizi nasıl bıraktılar anlamıyorum. Bana tanı geç konuldu, iç kanama başladı ve tüplerimden birini kaybettim bu dış gebelik yüzünden. Bir an önce doktora gitmenizi öneririm bu kendiliğinden düşecek bir şey değil.