babymom2026 Edasude verdim kan aile hekiminde ama kan araci gittigi icin devlet hastanesindeki laboratuvara getir dedi kanı getirdim 4 bucuk gibi çıkarmış. Bakalim ben hala bir ihtimal iste belki geç döllenmedir bilmem ne diye şey yapıyorum
Edasude babymom2026 her şey olabilir tabi net sonuca kadar belli olmaz, adetin bazen gecikiyorsa normaldir diyecektimde lekelenme geldi sonra durdu diyince bende şaşırdım Gerçekten bu kadarda olmaz dediğimiz ne varsa oluyor bende anlam veremiyorum
babymom2026 Eslem2112 aynen moralime etti kadın 🤦♀️ belki vardır ve seviyesi düşüktür ne biliyon demi
MujganisMom babymom2026 Yaa canımın içi bende bugün kan verdim yarın çıkar muhtemelen sonuç. Aynı senin gibiyim ama bende duygu olarak o kadar da heyecanlıyım ama heyecanımı yaşayamıyorum korkuyorum çok yine kocaman negatif çıkacak diye. 😕
babymom2026 MujganisMom hakkimizda hayirlisi askim 🫠 allahtan gelen her şeye razıyım da hemşire moralime etti
MujganisMom babymom2026 Ya canım benim boşver onları biz bol bol dua edelim gerçekten elimizden bir şey gelmiyor. Bakalım sonuçtan beni de haberdar eder misin? 💜