babymom2026 Asortikhanim predictor early yaptim negatif gözüküyor anlamadım ki ya 🥹 duratest yapacağım
Asortikhanim babymom2026 erken testler çok yanıltıcı benimde negatifti ertesi gün kaset aldım çift çizgi gördüm 2 aya doğuruyorum 🫠
babymom2026 Eslem2112 niye böyle oldu anlamadım. Bir gun daha bekleyip duratest i ilk idrarla mi yapsam ama çarşıya inme ihtimalim daha zor oluyor evim uzak gelmişken vereyim en azından kafam net olur
Eslem2112 babymom2026 ver cnm uzaksa ve gidip gelmen zorsa en azından kafan rahat olur varsa vardır yoksa yoktur
Eslem2112 babymom2026 bizim burdaki aile hekimi sabah alıo öğleden sonra kan almıyorlar ama ordakini bilemiyorum ertesi güne anca çıkar
babymom2026 Eslem2112 aile hekimindeki hemsire teste bakti 99 ihtimal yok ama yinede emin ol dedi 😭😭 4 buçukta çıkar dedi kani acile laboratuvara getiriyorum
babymom2026 Edasude gecikir ama o 1 2 damladan sonrada sökülürdü ben zaten ondan dolayi sey yaptım ağlayarak yürüyorum su anda
Edasude babymom2026 verdin mi kan, her ay aynı hayal kırıklığını yaşıyoruz maalesef bu süreç böyle zamanı ne zamansa o zaman gelecek elimizden bir şey gelmiyor biraz hava al bakalım
babymom2026 Edasude verdim kan aile hekiminde ama kan araci gittigi icin devlet hastanesindeki laboratuvara getir dedi kanı getirdim 4 bucuk gibi çıkarmış. Bakalim ben hala bir ihtimal iste belki geç döllenmedir bilmem ne diye şey yapıyorum