Bugün 37 haftalık olduk doktor kontrolümüz de vardı doktorum her zaman normal derdi şimdi zorunlu sezaryen doğum diyor moralım bozuk herşeyi düşünüyorum acaba sütüm gelır mı nasıl olucak diye neden zorunlu diye sordugumda da bebek iri normal doğuramazsın haftasına göre ilerde demişti sizlerde böyle bir durum oldu mu acaba ? Ve nasıl tarıh verılıyor bana haftaya gel tarıh verıcem dedı