minkmom_25 Nisa58Sivas evet benim doğumdan önce de vardı zaten öğretmenim ☺️ pıhtı atma riski olduğu için koruyucu önlem aslında
Nisa58Sivas Mmehtappp Hiç stres yapıp kendini üzme Sıkma canını Kulaklarını herkese kapa Sen Annesin Evladın için herseyin en iyisini sen bilir ve yaparsın Canını sıkacak birsey derse birileri sende onlara gereken cevapları vermeye Hiç çekinme Kuzucukta Allah’ın izniyle Herşeyini yoluna koyar merak etme 🌸🤲🧿
Mmehtappp Nisa58Sivas yok yok arada zayıf mi acaba diyorum ama geçiyor sonra sağlıklı çok şükür en azından
Birsevdannelik Nisa58Sivas epidural di ilk bebeğim ama baya bir sıkıntı çektim korkuyorum da belki tamamen bayılttırabilirim peki siz
Nisa58Sivas Birsevdannelik Ben Genel İstiycem Nasipse Kalbim heyecandan uçar gider yoksa onlar bayıltmadan ben drek istiyim iki iş birden Çıkmasın 😃😃
Birsevdannelik Nisa58Sivas hahahahha mantıklı valla ben işkinde sorun yaşadım o yüzden yine aynısı olursa diyenkorlıdan genel düşünüyorum bende ama o anki ruh halim ne olur bilemedim valla çok az kaldı doğuma zaten o yüzden
Sevinc44 Nisa58Sivas beklenen doğum tarihi 9 Temmuz, bakalım ne zaman gelecek küçük kızım 🥹 herkese sağlıkla kavuşmak nasip olsun inşallah ❤️
gokcebyrk Sevinc44 Yaaaa bizimde 9 Temmuz 🤭 zaman geçmek bilmiyor sanki heyecandan öleceğim 😂 Hangi şehirdesiniz
Muhammederva Bizimde 10 Temmuz yatış yapılacak hastaneye 11 Temmuzda sezeryana alınacağım 16 gün var 😊💙
Muhammederva Nisa58Sivas Bursa şehir hastanesinde 1 gün önce yatış yapılıyor ama diğer hastaneler hakkında bir bilgim yok ilk doğumumda özelde aniden sezeryana alınmıştım
Nisa58Sivas Suheyle1 Evet ya bende zorlanıyorum artık Ama Çoğu gitti azı kaldı biraz daha sabredeceğiz 😇
burcu_tokgz Nisa58Sivas son 25 ♥️🙏 ama normal doğum bekliyorum belki daha erken belki daha geç sağlıcakla kucağımıza alalım bebişlerimizi 😍
Nisa58Sivas burcu_tokgz Sağlıcakla Gelsinlerde Nasıl olduğunun Hiç Önemi yok Biz kadınlar her zaman Güçlüyüz 💪 Allah’ın izniyle hepsinin üstesinden Geliriz 😇🌸
2Princess1Mom Nisa58Sivas Hazırlıklar bitti. Ufak sancılar var. 36+4 haftalığız. Pazartesi günü gün alacağım. 🥰
luna27 Nisa58Sivas Merhaba. Normalde Temmuz annesiydim ancak oğlum 38+3′te, Haziran’da gelmeyi istedi 😇☺️ Ben kavuştum, darısı bekleyen herkesin başına. Sağlıkla, huzurla, bereketle inşallah 🥰
Nisa58Sivas Muhammederva Şehirden şehire Değişiyor o zamn ilk defa duydum bunu Cnkü ondan bir sorayım dedim 😇