15 haftalık hamileyim haftaya randevum var, cinsiyet için değil genel kontrol için gidecem baya uzun yoldan geldim çok zorlandım, inşallah doktor cinsiyeti söylemez çünkü ben biraz daha geç öğrenmek istiyorum çok merak etmiyorum nedense 😂, sağlıklı olsun da herşeye yolunda olsun cinsiyeti ortalarda öğrenirim ona göre de hazırlık yapmaya başlarım, kız olursa zaten herşey var, erkek olursa yeni Bi alışveriş olacak hayırlısı olsun 😊, siz merak ediyor musunuz yoksa benim gibimisiniz🙂