Talentedmom Merhaba Anneler; İlk oğlumda özel hastaneye gidiyordum Nstye para ödemiyordum şuan Nst için para ödedim bana çok saçma geldi normalde özelde ödeniyor mu ?
ikincibezelyeayak Talentedmom Paket almadıysanız ödeniyor evet , doğum paketi alınca içine dahil. Almayınca aynen muayene ücreti gibi onunda fiyatlandırması var. Muayene ücretinin yarısından biraz fazla bi ücret oluyor hatta
Accountant Talentedmom kaçıncı haftada giriyorsunuz ve ücreti ne kadardı saçmaymış iyi tansiyon kilo için de ücret almıyorlar bende gireceğim artık galiba hazırlıklı gideyim bari
Embu Talentedmom ilk hamileliğimde almışlardı şimdi başka hastaneye gidiyorum bunda alırlarmı bilmiyorum 🤷♀️
Talentedmom Morrinah bugün ilk defa gidicem sıra bekliyorum şuan çok şaşırdım önceden başka özele gitmiştim 5 sene önce hiç ödemedim paket de almamıştık
Talentedmom Accountant daha önce ödemeyince başka hastanede şaşırdım açıkçası 32.haftalığım zaten muayene ücreti ödüyoruz ona da ücret almaları farklı geldi bana bütün özeller mi aynı diye sorduğunda bilemiyoruz dendi
-ebuuu Talentedmom ben daha 9 haftalığim ama geçen muayeneye gittiğimde Bi hasta ödeme yapıyordu nst için sgk li 250 sgksiz 350 dedi veznedeki kız bu arada muayene için 1400 TL ödüyorum yalova aktif hastanesi eski adıyla uzmanlar hastanesi
gamzetahsin Talentedmom ikinci dogumumu yaptım 4.5 ay önce özel hastanede ikisindede nstden para almadılar dogum paketı falanda almamıstım
Talentedmom Meryeminannesi20 aynen ya sonuçta muayene ücreti ödeniyor nst doğumun bir parçası alınmaması lazım
tahamommy Talentedmom hangi hastaneye gidiyosunuz, bende bazı özellerde alınıp bazı özellerde alınmadığını duydum çok saçma gerçekten zaten muayene dünyanın parası nst çektirmek istemiyorum deme şansımız var mı acaba belli bi haftaya kadar
Zalas Talentedmom 60 lira iyiymiş ya İstanbul’da 650 falan NST ücretleri. Ve henüz ücretsiz özel görmedim ben İstanbul’da.