4+4 de hamileliğimi öğrendim yerleşme ağrım vardı o zaman regl olacakmışım gibi ama öğrendiğim gün onlarda kesildi şuan 14 haftalığım inan ki ne bulantı ne koku hassasiyeti ne aşerme ne bel ağrısı ne arada giren kasık ağrısı hiçbir şey yok sözde rahim büyürken kasık ağrısı bel ağrısı olur diyorlar rahmim de büyüyor ama 0 belirti 0 ağrı ultrosonda bebeğimi görmesem asla hamile olduğuma inanamazdım