Yagmur9833 40ı çıkana kadar uzun giyinecekler zaten vücut ısısı önemliymiş o zamana kadar.Ben 10 lu bir takım aldım 5 li bir takım aldım 0.3 ay 4,5 tane tulumu var içine çıtçıtlı badisi var tek alt olarak da 5,6 tane alt var yelek aldım 3 tane penye kalın ince. bunları hep 03 aldım. yazlık olanları 3,6 aldım canım