Simsar benim ikinci canım. İlki de oğlan buda oğlan iki erkek annesi olacağım Allah izin verirse.evet normal doğum tarihi 27 mayıs gözüküyor da benim planlı sezaryan olacağı için 38 haftayı doldurunca alırız dedi doktorum.bende bu ay çok ağırlaştım bel ağrım oldukça fazla hele bir de ayakta durup iş yaptıktan sonra çok ağrıyor.Normal diyor doktorum ee artık son 3. aya girdik :)