34 haftalık gebeyim. İlk doğumum kolestaz nedeniyle 36+3 te suni sancıyla başlatıldı ve 4. Gün sonunda bebeğimi kucağıma aldım ama çok yıpratıcı bir süreç oldu. İki sene sonra sürpriz bir şekilde gebe kaldım ve 22. Haftada nedeni bilinmeden kalbi durmuştu onu da suni sancıyla normal bir şekilde doğurdum .
Bu 3. Gebeliğim çok stresli geçiyor kaybedecek miyim düşüncesini aklımdan atamıyorum öyle böyle bu haftalara geldik doktoruma doğum şeklini konuştum normal olsun diyor 2 defa doğurduğum için zorlanmaşacağımı düşünüyor ama ben öyle düşünmüyorum suni sancıyla başlayan doğuma tekrardan gücüm var mı o süreçte çok yıpranacağımı düşünüyorum ve sezeryana sıcak bakıyorum lütfen kimse linçlemesin. Doktor boşuna kesilme falan 38 haftada doğum olsun diyor bebek gelmezse yine suni sancı yine aynı şeyleri yaşarım korkusu . Bir de tüm gebeliklerimde kalp durma riski vardı ilki bu yüzden erken doğurtuldu ikinciyi bu nedenle kaybettim ve şimdi normal doğurayım diye 38 39 beklemeye sıcak bakamıyorum . Fikirlerinizi alabilir miyim iki normal doğum yapıp kendi sezeryan isteyen var mı ne düşünüyorsunuz