Pamukgirl ya birşey sorucam kuzum ben kürtaj olalı 36 gün geçti kasıklarım kaç gündür ağrıyor bende korundum ama bir ihtimal gebelik olabilir mi dün ürolojiye gittim tahlil verdim temiz çıktı doktor kum dökebilirsin dedi ilaç verdi gebelik Yoksa kullan dedi bende emin olamadım garantiye almak adına gebelik testi aldım yaptım ikinci çizgi silik çıktı önceki beta hcg oranım olabilir mi ilaç içmeyecem bir hafta daha bekleyecem çünkü o ilaç ağır olursa bebek düşürür bnde Bunu bile bile yapamam sence nasıldır varmı bilgin kuzum