Ben de bırakamadım. İlk 4-5 ay 6-7 tane içtim hep kendimi tuttum suçladım durdurdum bebeği zehirliyorsun yapma diye diye. Sonraları 10 tane 12 taneye istemsiz çıkardım. Bebeğin kilosu sağlığı plasenta sağlığı vs her şey şuan çok şükür yerinde ama kaygılarım korkularım başladı acaba doğduktan sonra sıkıntısı çıkar mı bi şey olur mu diye, dua ediyorum her gün bi şey olmasın çıkmasın diye. 33 hafta olduk bugün. 🙏🏼 illetin her yanı zarar içiyorsun acaba bi şey olur mu kaygısıyla suçluluğuylasın içmiyorsun strese giriyorsun bebeğe stres daha çok zarar diyorlar şaştım kaldım bırakamadım