Kendim gibi başkalarının da olduğunu görmek çok mutlu etti beni 🥹 gece 3’te uyandım ya bir şey olduysa diye, şu an 17+4teyiz, ben de kilolu hamile kaldım daha hareket falan hissedemiyorum yani neredeyse eve ultrason alıp koyacağım.. ilk hamileliğimde bu kadar değildi anksiyetem ama bu aralar hep kötü haber duyup okumak da etkiliyor sanırım beni