Deleted33000 ben şuan 33+4 üm ultrasonda baş çevresi 35+3 karın çevresi de 34+4 gözüküyor kilosu 2559 gr 31. Haftada gittiğimde de böyleydi bebek biraz iri demişti doktor genetik olabilir dedi bende 4 kilo doğmuşum falan dedim olabilir dedi gebelik şekerinden şüphelendi biraz iri dedi tamam bende bu ara biraz meyveyi falan canım çok istedi diye yedim yalan yok acaba dedim ondan mı yükseldi birazcık ta ödemim varmış ebe öyle söyledi ama artık sonlara yaklaştığım için de normalmiş dikkat et tuzlu yeme fazla dedi öyle idare ediyorduk ama doktor böyle söyleyince kafam takıldı 1 hafta şimdi şekerimi yazıcam sabah aç tok öğle aç tok akşam aç tok ilk kızım 3400 vajinal doğum olmuştu bunu da muhtemelen beklicekler ama kilolu olursa da nasıl doğurucam diye de düşünmüyor değilim mesela kilosunu tamamlasa suni verip başlatırlar mı onu da sorucam haftaya bir hafta böyle dikkat edicem kendime bakalım bir fark olucak mı