Zeynnnn benim 37 haftalıkken suyum gelmişti sancım yoktu suni sancı verdiler serum olarak yavaş yavaş veriyorlar öyle bi anda olan bi şey değil açılmayı sürekli kontrol ediyorlar devlet hastanesinde doğum yaptım ben çok şükür bi sorun yaşamadım suni sancı ile normal doğum sancısı aynı düzeyde artı bnm epilepsim var nöbet geçirme riskim de vardı ama şükür olmadı siz bilirsiniz tabiki ama bence haftanızın dolmasını bekleyin emin olun bebekler kendileri ın en doğru zamanda gelirler sağlıkla kucağınıza alın inşallah