Bende sezaryen olacağım günümü aldım, benim etraftafa normal doğumu kolay geçmiş ballı insanlar ay çok kolay normal doğum diye bitiremiyorlar. Dayım bile ben olsam normal doğururdum diyor 😂
Bence insan kendine göre düşünmeli yani o kadar sancıyı çekebilir misin ıkınabilir misin falan, yaparım diyorsa kişi ne ala, ama yapamam gücüm kuvvetim yetmez korkarım vs diyorsa zaten cevap belli