Rkyc7 her iki doğum şeklininde kendine göre zorlukları var. Vajinal doğum yapıp makatına kadar yırtılanda, kesisiz dikişsiz doğum yapanda. Sezaryende öyle, kimi çok çabuk ayaklanıyor kimininde toparlanması uzun sürüyor.
Cuma günü sezaryen oldum, kendi işimi görebiliyorum yürüye biliyorum, bebeğimle ilgilenebiliyorum 🌸 Eğer uzun oturursam, uzanırsam biraz zor kalkıyorum ama sonrasında hemen açılıyorum. İlk yürüyüş evet zor ama öldürmüyor. Sezaryende hızlı toparlanmak istiyorsanız bol bol yürümeniz gerek, ne kadar yatarsanız o kadar geç iyileşiyorsunuz. Sezaryen sonrası sütsüz kahve, kayısı kompostosu için, kahve spinal anestezi etkilerini azaltıyor. Komposto kabızlığı önlüyor, kolay gaz çıkarmanızı sağlıyor