Katya1 Annelikyolundabiri bizde isim seçmekle kararsız kaldık herkes bir şey söylüyor dahada kararsız kalıyoruz ama aklımda Kayra,Selim, Poyraz var
Annelikyolundabiri Katya1 selim benim de hoşuma gidiyor da eltimin abisinin adı 😆 bir de sorunlu biri o yüzden eledim
Esra11_10 Annelikyolundabiri evet maalesef eşim zaten hep istiyordu yanına istediğin ismi koy demişti 🙂
Selim_Alparslan Annelikyolundabiri İlk oğlumun adı Selim 🌸 İkinci oğluma hamileyim Alparslan koyacağız 🌸
arinmommy Annelikyolundabiri biraz bana da zor geliyor ama arın ismi dengeliyor o yüzden bizim hoşumuza gitti