Zuleyhadere25 MaviNur25 bende 2. De korkuyordum ama yapacak bişey yok çıkacak 🤣 2. Benim 6 saate dogdu
MaviNur25 Zuleyhadere25 benim ilki 39+1de Suyumun gelmesiyle geldi 12de hastaneye gittim 4cm acılmayla gitmişim 12 de yattım 6.45de doğurdum bakalım bu nasıl olucak 4cm acılma var ama belirti yok daha
Esma006 MaviNur25 yürüyüş ananas hurma hatta yarın evini baştan aşağı sil süpür annem de bana hamileyken yapmış gece uyurken suyu gelmiş
MaviNur25 Esma006 gücüm yetmiyor ki canım ya hemen yoruluyorum kalbim küt küt atıyor Anca merdiven hurma vs devam işte
MaviNur25 Zuleyhadere25 oo baya da uzun olmus ya neden suni verdiler peki su falan mı geldi doğması için cabaladılar ynai
Zuleyhadere25 MaviNur25 suyu azalmıştı 39. Haftada doktor suniyle naşlatıp alalım dedi evet uzun sürdü