Mry2020 evet hemde 5 kez bastirdilar saat araliklariyla 2 3 saatte birdir belki tam hatırlamıyorum hatta sonuncusunda eşim çığlığıma yeter basmayın diye bağırmıştı çok kötüydü valla sanirim pis kanın daha rahat akması içinmi neymiş öyle birşey dediler karnimin üstü heryerim mosmordu eve geldiğimizde falan 🤦🏻♀️