Anonimmmmmmmm Benimde ilk doğumum sezeryan olduğu için 2. Bebeğimde sezeryan ile alınacak 35. Haftada gün veriyorlar 36+1 olduk bizde 38+4 de alınıyor verdikleri günden bir gün önce yatış yapılıyor bebek doğduktan sonraki gün gaz vs gibi durumlar gerçekleşirse ertesi gün çıkış yapılıyormuş refakatçi konusunda kadın doğuma erkek refakatçi alınmıyor mahremiyet açısından öyle söylendi 11 Temmuza gün verildi sezeryan için sağlıkla gelsin bebeklerimiz