Bumah zorlandığını hissettiğin anda oturarak devam edebilirsin bence, ama yine arada kendini kontrol edip ayakta kılabiliyorsan o şekilde devam edersin. Ben 36 haftalığım. Ortalama 1 aydır yerde oturarak kılıyorum(önceliğiniz yerde oturarak kılmak olsun inşallah). Başlarda vicdan yapıyordum tabi aceba gerçekten kılamadığım içinmi oturuyorum yoksa kolayımamı geliyor diye🥹 ama sonraları ayakta kılmayı denesemde ayakta başladığım namaza oturarak devam etmek durumunda kalıyordum. Secdeye gittiğimde karnım sıkışıyor ve kalkarken karın kaslarımı geriyormuşum gibi oluyor. Ayakta kılmayıda çok özledim tabi