Ben ilk teravihi kıldıktan sonra hep oturarak kıldım. O güne kadar hep ayakta kılabiliyordum. Ama ilk teravih diye camiye gittim ve üç gün boyunca bacak ağrısından uyuyamadım. O günden sonra düzelemedim de şimdi zaten 36+2’yim karnımdan eğilemiyorum. Oturarak kılabilme gibi bir imkan verilmiş. Değerlendirilmeli bence.