yagmurksk merhaba canım bende ilk gebelikte 5 haftada düşük yaşadım 6 ayın sonunda yeniden hamile olduğumu öğrendim çok şükür sağlıklı bı sekilde devam ediyoruz o sırada hem folik asit kullandım ben gebelik düşündüğüm süre icinde hep kullandım doktor tavsiyesiyle