@“Mommce”#p37201417ha tmm canim yanlış okumuşum bende temmuzda diyince 15 temmuz anladım😂en iyisi şehir hastanesi ya ben Bülent şimşek e gidiyorum bende ikinci gebeliğini şehir Hastanesi’nde yaptım bunuda inşallah orda yapmayı düşünüyorum Bülent hocam çok iyi benim ikinciyide o doğuma girmişti kontrolünü fln o yapmıştı sen hangi doktr a gidiyorsun