2Princess1Mom Mommce 2. Doğumum olacak ilkini özelde yapmıştım bunu devlette yapacağım. Mecburi sezaryen olacak. 36+2 haftalığım şuan. 30 haziranda gün alacağım. Tahmini 5 temmuz 12 temmuz arasına verecek doktorum. Dr. Ali Kemal Belviranlı hastanesinde doğum yapacağım. 😊
Kadeer-- Mommce benimde ilk doğumum ağustosa denk geliyo şehir hastanesi takipliyim Allah nasip ederse bende orda düşünüyorum şuan normal doğum görünüyo hangi doktor girer bilemiyorum ama umarım hepimizin çok güzel geçer
Gullu1094 Mommce ben şehir Hastanesi’nde yapmayı düşünüyorum gerçekten o hastaneyi önermiyorum ya ben oğlumu orda yaptım hiç memnun kalmadım ve herşeyi kötüydü hiç ilgi alaka yok düşsen bayildan umurlarinda değil ama kızımı şehir Hastanesi’nde yaptım bı stajyer veriyorlar başından ayrilmiyorlar ve zorlandigin bsy olduğunda hemn yardımcı oluyorlar bayilsan stn yardımcın var o yuzdn şehir hastanesini öneririm doğum evinde kendin sancı cekiyorsun arada gelip bakıyorlar bu kdr ama acilden Dirk girdiğinde bile ilgilenmiyorlar yani ben im bu hamileliğimde 15 temmuz a gittim tekrar kan vermek için biz burda sdece kanamaya bakıyoruz doğuma bakiyorz diyorlar boş boş ya otururyorlardi bidahada gitmedim ama orda bı doktr var çok iyi yani doktrlar iyi ama hastane kötü başına doktr değil ebe veriyorlar oda asistan gibi bsy o yuzdn gitmedim bidaha da
Mommce 2Princess1Mom benimde 2. doğumum canım 35+5 normal doğum bakalım ne zaman olur. 🤷🏼♀️ Hangi doktora gidiyorsun
Kubraaa9 2Princess1Mom ben korkuyorum o hastanede yapmaya fazlasıyla kötü yorum var hangi doktor ameliyata gircek belli değil kötü tavırları da cabası
Mommce Dudu- evet canım ben ilk dogumumu da şehir Hastanesi’nde yaptim özel gibiydi yine orada yapacağım inşallah güzel geçer
2Princess1Mom Kubraaa9 Evet hastane hakkında pek iyi konuşulmuyor. Ama söylediğim doktor o kadar iyi ki genç, ılımlı, güler yüzlü, şakacı. Sezaryen ameliyatınıza acil bir durum olmadığı müddetçe kendi doktorunuz giriyor.
Mommce Kubraaa9 gebeliğimin ilk basında bı kere gittim doktor koymuş gitmiş kendi istedikleri doktora gönderiyorlardi ve bir kere de acile gittim ilgilenen yok saçma sapan bir ortam vardı doktor hangisi ebe hangisi belli değildi bir daha da adım atmadım.
Kubraaa9 2Princess1Mom dikisi asistanlar yapiyormusdogrumu acaba doktorunuz Ameliyat boyunca olacakmi
2Princess1Mom Kubraaa9 Kusura bakmayın aşağılarda kaynamış bildirim. Görmedim yazdığınızı. Yanlış bilgi vermeyeyim hiç sormadım, bilgim yok o yüzden 😊
Mommce Kadeer-- inşallah canım. şehir hastanesinden çok memnun kaldığım için ikinciyide orada yapmayı düşünüyorum. Genel olarak hangi doktora gidiyorsun canım
Kadeer-- Mommce dilek tutara gidiyorum çok iyi ilgili bi kadın ama asla randevu bulamıyorum birileri iptal ettikce gidebiliyorum 🤦🏻♀️
Mommce Kadeer-- kendisi mi bakıyor canım yoksa asistanlar mı? Randevu şehir Hastanesi’nde çok sıkıntı oluyor maalesef 🤷🏼♀️
Mommce Gullu1094 yok canım yanlış anlamışsın temmuz ayında doğum yapacaklar demek istedim. İkinci gebeliğim ilkini şehir Hastanesi’nde yaptım çok güzel geçti yine şehir Hastanesi’nde doğum yapmayı düşünüyorum inşallah. Hangi doktora gidiyorsun?