19 gün prolutex iğne yaptım doktorum kalp atışı duyunca bıraktı iğneyi , şuan 8. Haftaya yeni girdim , 3 ağızdan progestan hap ile devam ediyorum uzun süredir karnımda şişlik var bu ilaçlardan kaynaklı ödem mi oldu kilo da artış ta oldu ama cidden karnımda belirgin rahatsız edici şiş kullanan arkadaşlar sizde böyle bi durum yaşadınız mı hapı da azaltacak bidahaki kontrolüm de öyle söyledi doktorum