Betul2009 aynı şeyleri yaşamışız resmen. Bana da kendi doktorum 3lü için kan vereceksin dedi. Hiç aklıma gelmedi bunların olacağı. Eşim ısrar etti diye serenity test yaptırdık. Birşey çıkmayacağını biliyordum hatta ilk düşündüğüm gitti 2700 TL oldu. Evet boşuna veriyorduk sonuçta bebeğim sağlıklıydı. Böyle düşünmeme rağmen o 10 gün geçmedi bana.
Eğer eşin zorlamıyorsa hiç takılmadan devam et yoluna. 3lüyü önemseme. Biz yapamadık. Ama emin ol 3lü testin hiçbir önemi yok