Betul2009 aynı şeyi ben de yaşadım. 2li testim normaldi 3lü testte risk yüksek çıktı diye 2700 TL verip serenity test yaptırdım. Sonuç temiz.
Bu arada farklı 2 doktora daha gittim. 2li test Mercedes arabaya, 3lü test Şahin arabadır. Neden yaptırdın gereksiz yere dedi.
Bir diğeri 2li yaptırdıysan 3lüye gerek yok zaten dedi.
Bunları söyleyen kişiler doktor