Lovebaby27 Aysel_4gul bende 2 yıldır hamile olamıyorum bir ay sonra tekrar baktır prolaktine inip çıkan bi hormon demişti doktorum
Lovebaby27 Aysel_4gul hiç yok canım canım çocuğum Allahım bizlerede tattırsın bu duyguyu tedavi oluyorum şuanda Pcos var bende 3.denemem olucak çatlatma iğnesi inşallah hayırlı sonuçlar 🤲🏻🤲🏻
Aysel_4gul Lovebaby27 inşallah hayırlı sonuç alırsın canım benim 1 buçuk yaşında bir kızım var ben kızıma yumurtalıkda 4 cm büyüklüğünde kist varken hamile kaldım
Lovebaby27 Aysel_4gul doğrudur canım inşallah hayırlısıyla Salı günü randevum var yumurtam istenilen büyüklükte olursa çatlatma iğnesi vurulucam 🥹
amphitrittee Aysel_4gul benim de 42 cıkmıstı ama öncesidne bi kimyasal gebelik yasadım uzerine hamilelik olmayınca sonuclarımda cıktı dostimex basladım suan sıfırlsndı prolaktin
Aysel_4gul amphitrittee hangi bölüme gittiniz de ilaç yazdı ben dâhiliye ve kadın doğuma gittim yazmadılar