Lovebaby27 benimde değerim şuan 38 çıktı dahiliyeye gönderdi kadın, doğum doktoru gittim yüksek değil gebeliğe engel olacak kadar dedi ama ben kaç aydır deniyorum hamile olamadım 4 ay oldu bi kimyasal gebelik geçirdim sadece ondan sonra olmadı ne yapmam gerekiyor kızlar lütfen bilgisi olan bana bi akıl, versin