Tucci dertleşelim bacım bizde 27+4 haftalığız bu haftalara kadar tek derdim mide bulantılarımdı şimdi ona bile şükreder oldum, yemek yerken nefesim, göğsüm daralıyor yemek yiyemiyorum. Gece sağa sola dönemiyorum haliyle uyuyamıyorumda, ayakta uzun durunca içimden bir şey akıp gidiyor sanki bayılıcakmış gibi hissediyorum havalar çok sıcak klimamda yok sizdede varmı bilmiyorum ama başım dönüyor bu 2 gündür daha yeni baktırdım değerlerime hiç bir sıkıntı görünmüyor ona rağmen kendimi iyi hissetmiyorum tansiyonummu düşüyor dedim her zamanki tansiyon ölçülerim çıkıyor neyim var niye böyle oluyorum hiç bilmiyorum hep yorgunum bir yere gitmek gelmiyor içimden ne yemek yapabiliyorum ne temizlik çarpıntı başlıyor hemen hayırlısıyla vaktinde saatinde sağlıkla doğurayım çocuğumu inşaallah gerisi bir şekilde hallolur ara ara nasıl doğurcam korkusuda sarıyor içimi sonra geçiyor diyorum ilkini nasıl doğurduysam bunuda doğurucam artık bir şekilde ama her şeyi her duyguyu unuttum 9 senenin üzerine tekrar hamile kalmak bu yaşımda(34) beni sanki zorlamaya başladı🫣 uzun oldu şimdiden kusura bakmayın🥰