Kızlar selam 27+3 deyim 🐣 Birkaç gündür kendimi aşşırı şiş aşşırı yorgun aşşırı duygusal hepsinden aşşırı aşşırı hissediyorum 🥺 Daha yolumuz var ama bu sıcaklar beni çok bunaltıyor kendimi taşıyamıyorum sanki.Mide yanması,gece uykusuzluğu,duygusal değişimler,enerji sömürülmesi,gündüzleri uyku isteği hepsi mevcut..Sizde durumlar nasıl?Nasıl geçiyor günleriniz?Allah hepimizin yardımcısı olsun sıcaklarla başa çıkmak çok zor 😥🥲