Betul29 canım gayet normal ben 4. Aya yeni giricem kilo almayı bırak aksine verdim istifra etmekten. Önemli olan bizim değil bebeğin kilo alması çevreye sen bakma çok hepsi diyetisyen maşallah :)
Benim arkadaşım ilk aylarında 2 kilo aldı diye doktoru acil diyet verdi mesela. Ben 52 ile hamile kaldım her gittiğimde doktorum tartıyor şu an 49’um doktorum şahane dedi. Ayımız ilerleyince illa alırız boşver şimdiden almayalım😀