babymom2026 Bir1kelebek preductor kargom gelene kadar bununla yapmak zorunda kaldım gece 1 de eczanede bunu bulabildim napayim üzmesenize beni
Busranur_mnts babymom2026 canım hiç üzmek istemem kimseye de denk gelmesin ama testte görüp ümitlenmek sonrasında üzülmek de çok kötü bişey bana da oldu aynısı baya netti 2 kere kan verdim belki yükselir diye :(( sen prodoctoru bekle inşallah vardır
Krixi Ben de 20 haziran regl günümde yapmıştım. Yıldönümümüz diye acele ettim. Silik çizgi çıktı ama gecesine regl oldum🥹 Önümüzdeki aylara bakıcaz artık😂