Anneadayii_ Kızlar yine bugün bacağıma kramp girdi öyle uyandım en son doktoruma söylemeyi unuttum daha da randevuma çok var magnezyum eksikliği diye duymuştum siz neler yaptınız doktora söylemem gerekir mi
Esra-kk Anneadayii_ magnezyum içtiğim için pek etkilenmiyorum ama akşam icmeyi unutmuşum sabah kramlq uyandım
NoName_ Anneadayii_ söyleyin,ben söylemeden doktorum kendisi vermişti sabahları bacaklarımı uzatıp esnerken baldırlarıma kramp giriyordu çok korkunç
Mevsim5 Anneadayii_ üçüncü trimestera girdiğimden beri haftada iki üç kere krampla uyanıyorum. Cidden çok kötü. Haftaya cuma kontrolüm var doktorumdan magnezyum isticem
Anneadayii_ NoName_ evet yaa çok kötü bi uyanış oluyo gerçekten bide kalkınca hafif bi acı bi süre devam ediyo yürümesi zor oluyo
Merve7195 Anneadayii_ canım bende 17 haftalık hamıleyım kramp magnezyum eksıklıgınden oluyor sağlık ocağındaki doktora söylersen oda yazar ben doktora kontrolümde söylemeyi unuttum sağlık ocağında yazdırdım hemen faydasını gördüm sende bekleme randevunu sağlık ocağında yazdır rahatlarsın😌
Anneadayii_ Merve7195 çok sağol canım yaa valla sabahları işkence gibi oluyo rahat rahat gerinmek istiyorum
asliarisli Ben çok yaşadım magnezyum içiyorum ve soda. Soda çok iyi geliyor. Magnezyum oranı en yüksek olan soda avoya marka çoğu markette var