Ceydaaas1 bende aynı şekilde korkuyorum daha çatı muayenesi ben de olmadım ama doktorum dedi ki normal doğum yaparsan vajinusmusun tamamen geçer emin ol dedi ben de ona güvendim normali denemek istiyorum bence siz de deneyin korkularımızın üzerine gitmedikçe kurtulamıyoruz