Kızlar doktora gittim çatı muayenesi oldum Doktor çatımın biraz dar olduğunu söyledi her şey yolunda çok şükür haftaya salıya kadar sancımı ve normal doğumu bekleyeceğiz bebek sırtını henüz tam dönmemiş kanala tam inmemiş açıklık 1 santim dedi hareketlerini arttır adaçayına devam et dedi son anda sezeryana dönme ihtimali var gidişata göre bakacağız dedi sancıyı ve açıklıgı hızlandırmak için başka ne yapabilirim şu an 39 haftalık oldum