miniminibebek benim rahmimde normal bi insana göre çok darmış doktor öyle dedi yani o yüzden bebem dönememiş dedi sezaryende de çok zorlandılar o kadar dar ki karnın çıkaramıyoruz falan dedi çok şükür şuan hiç bir sıkıntımız yok ama ben o hareketleri yaptıktan 2 gün sonra suyum geldi yapmasam gelmezdi belki zorladım çünkü illa normal doğurcam diye kendimi ona şartladım sanki normal doğurunca nolcaksa.iki doğum şekli de aynı bence gerekliyse tabiki sezaryen olur gereksizse normal doğum doktorunuz ne derse onu yapın illa şu olcak diye diretmeyin ben normal doğurcam diye direttim en son doktorum çocuğun suyu bitti kalbi durcak bırak inadı deyip kızdı yani kendimde değildim gerçekten o an niye direttim bilmiyorum