Manolyamm65 Kızlar 35 haftalık gebeyim bebek ters dönmüş makat geliş. Normal doğum yapicam döner mi sizce ? Dönmesi için ne yapmam lazım öyle olanlar bilgi verebilir mi
Sila41_ Manolyamm65 youtubeden birsürü videolar vsr dönmesi için arama kısmına yazınca çıkıyor tam anlatamam pozisyonları şuan ama yorumlarda çok memnun kalan var
Damla_g28 Manolyamm65 bana da öyle dediler 35 haftada ama 36 da döndü kendi kendine doğuma kadar yolu var cano doğum esnasında bile dönen varmış
Aydnkynk Manolyamm65 benim ki hep makat gelişti normal doğum çok istedim doktorum mümkün değil kesinlikle dönmez yer yapmış demişti çocuk doğana kadar dönmedi hatta 35 te rahimde ki baskıdan doğum sancıları başladı serumla durduruldu
Prensiminannesiyim Benim de 24.haftada makat geliş ama daha döner dediler ama maalesef dönmedi poposu doğum kanalına sıkılmış sezaryen olduğumda bile çok zorlandılar kalça çıkıklığıyla uğraştık 2 3 ay sürdü çok şükür şuan sağlıklıyız ama benim suyum geldi saçma sapan dönsün diye hareketler yaptım youtubeden falan sis yapmayın kendi haline bırakın nasip neyse o oluyor hayırlısı deyip geçin
miniminibebek Prensiminannesiyim siz kaçınca hafta da yaptınız acaba hareketleri benım Dr önermiyorum dedi hani bende hareketleri yapmayı düşünmüyorum ama merak ettim kalça sıkışmış ya benım ki en başından beri makat geliş acaba benım oğluşta mı sıkıştı
Prensiminannesiyim miniminibebek benim rahmimde normal bi insana göre çok darmış doktor öyle dedi yani o yüzden bebem dönememiş dedi sezaryende de çok zorlandılar o kadar dar ki karnın çıkaramıyoruz falan dedi çok şükür şuan hiç bir sıkıntımız yok ama ben o hareketleri yaptıktan 2 gün sonra suyum geldi yapmasam gelmezdi belki zorladım çünkü illa normal doğurcam diye kendimi ona şartladım sanki normal doğurunca nolcaksa.iki doğum şekli de aynı bence gerekliyse tabiki sezaryen olur gereksizse normal doğum doktorunuz ne derse onu yapın illa şu olcak diye diretmeyin ben normal doğurcam diye direttim en son doktorum çocuğun suyu bitti kalbi durcak bırak inadı deyip kızdı yani kendimde değildim gerçekten o an niye direttim bilmiyorum
miniminibebek Damla_g28 benım ki hep kaşığıma vuruyor tekmelerini kafası yukarda :( inşallah döner ve inşallah erken doğmaz
Damla_g28 miniminibebek öyle değil kız bildiğin kafasını hissediyon yürürken 😂😂 kötü düşünme canom iyi düşün ki iyi olsun hem son anda bile donebiliyomus
miiaa1 Bende 36+2yim en başından beri makat gelişti, hala daha dönmedi doktorum sezaryen gibi gözüküyor ama suyu iyi dönmek isterse hâlâ dönebilir dedi, 2 gün sonra kontrol var bakalım ne diyecek🤷🏻♀️
Esseraa22 @Manolyamm65 benim ters yarın 29 haftalık olacagiz inşallah doktorum bana sola yatacaksin dedi sadece sürekli dondurmemiz lazım dedi normalde makt gelişti en son gittiğimde nefes alamıyordum bikac gündür rahatladım sanki mideden yana inşallah donmustur Perşembe günü kontrolüm var ikinci doğumum da tersti bebek doğum esnasında döndü doktorlarda dondurebiliyor her doktor yapmıyor bunu ama
miniminibebek Damla_g28 😂ben ayağını hissediyorum resmen böyle alttan çıkıcak gibi vuruyor Dr bugün 6 aydır insan nasıl yerinden kıpırdamaz dönmez hayret bi şey dedi
sedanrgnll1654 @Manolyamm65 benim ilk gebeliğimde de makat gelişti 39 haftamda doğum yaptım nişanım gelmişti ama sancım suyum vs olmadı sezaryen doğum yaptım şimdi 38+1 haftalık olduk bu hamileliğimde makat geliş son ana kadar bekleyin siz sezaryana müsade etmeyin derim elinizden geldiğince