Kkardelenn1 Annekuzusu06666 önce sağlık diyoruz ne yapalım ilk bebeğimi 37 haftalık normal doğum yaptım maalesef ölü doğumdu doktorum çok emek verdi bunu da normal isterdik diyor ama nasip bakalım