Benim 1 tane var ama annemle yaşıt sayılır sorun yok ondan 😅 Eşim çok küçük kardeşlerinden. 3 tanede görümcem var. Onlardan 1i anne babamdan büyük, biri yaşıt, biri de birkaç yaş küçük sadece 😅 Biz kendi halimizde takılıyoruz yani onların çocukları bizimle yaşıt onlarla arkadaşlık yapıyoruz 😅